Gå videre til hovedindholdet

Følg med og find dit nye kontor leje

Har du kontor derhjemme og drømmer du om en ny arbejdsplads? Eller har du som virksomhed brug for mere plads, eller ønsker I blot at opgradere arbejdspladsen? I så fald, vil vi råde jer til at læse Lokaleportalens seneste blogindlæg, herunder hvad du skal være opmærksom på, når du skal finde et kontor til leje. Når man som virksomhed leder efter kontorlejemål, er der en række huskeregler, som er værd at tænke på.

Det er altid en god start, at finde en side eller lign. til at få det fulde overblik over markedets status på ledige kontorlokaler. Fx. kan du via følgende link få et indblik i hvilke kontorlokaler, der hitter på markedet — her er det også nemt at komme i kontakt med udlejer, hvis du finder et lækkert kontorlokale: https://www.lokaleportalen.dk/kontor.aspx

Ved du allerede hvor dit kontor til leje skal have placering, kan du få direkte adgang til forskellige kontorlejemål via nedenstående links - tryk blot på den by du ønsker at have kontor til leje: 

Kontor i KøbenhavnKontor i ÅrhusKontor i OdenseKontor i ÅlborgKontor i RoskildeKontor i KoldingKontor i VejleKontor i EsbjergKontor i Randers

Hvad skal du særlig tænke på med et nyt kontor leje?
Find kontor til leje, der matcher din virksomhed:
 https://www.lokaleportalen.dk/blogs/find-kontor-til-leje-der-matcher-din-virksomhed.aspx
1: Start med at evaluer og definer virksomhedens behov for kontor til leje — tænk på pladsmængde, indretning og beliggenhed osv.

2: Har din virksomhed ofte kunder eller samarbejdspartnere på besøg, er det også værd at tænke på, at kontorlokalet kan have betydning for det overordnede indtryk af virksomheden.

3: Beliggenhed er alfa og omega! Kontorlejemål på en attraktiv adresse er i sig selv et godt signal at sende. Her er det også vigtigt, at beliggenheden matcher din virksomhed — skal det være kontor leje i en klassisk bygningsejendom eller skal den være nybygget med moderne træk?

4: Tænk fem år frem!

5: Tænk på arbejdsmiljøet i kontorlokalet. De fysiske rammer for arbejdet kan have en effekt på medarbejdere.

6: Husk på, at man aldrig finder kontorlokaler, der er 100% til din virksomheds krav.

7: Indretningen af møbler og udstyr har også en betydning på indeklimaet og de ergonomiske forhold, ligesom samspillet mellem indretningen og arbejdets organisering har betydning for det psykiske arbejdsmiljø

8: Kontorlejemålet skal opfylde alle krav og regler i forhold til den gældende lovgivning inden for arbejdsmiljø.

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

virksomheder dragør

Vil du finde en virksomhed i Dragør? Hvis du ønsker at finde alle virksomheder i Dragør kan du tage et kig her! https://dragoer-erhverv.dk/virksomheder-vil-helst-bo-i-dragoer-kommune/ virksomheder dragør

Ledige pladser i kontorfællesskab i Glostrup

På  Lokaleportalen.dk  er der idag blevet oprettet ledige kontorlokaler  på 80-100 m2, hvor udlejer har tilføjet følgende annoncetekst: "Vi har ekstra kapacitet på disse områder, og vil gerne dele vores præsentable domicil og faciliteter med passende mindre firma(er) som har behov for 80-100 m2 selvstændigt kontorafsnit på 1. sal (p.t. 5 kontorer hvor et eller 2 sagtens kunne udgøre præsentabelt møde/show-room) med mulig for lagerplads m.m. Adgang til hyggeligt gårdmiljø, parkeringspladser, spisestue, nyrenoverede toiletter mv. Vi bor centralt med god infrastruktur i Glostrup, Ejby Industrivej. Du er velkommen til en uforpligtigende besigtigelse af faciliteter, eller høre nærmere om kvadratmeter muligheder / fordeling, priser m.v." Har du lyst til mere info kan du  se annoncen og kontakte udlejer direkte på Lokaleportalen.dk . Vil du se alle  kontorlokaler til leje i Glostrup så klik her .

erhvervs lokaler til udlejning

Er du på jagt efter erhvervs lokaler til udlejning kan du søge lige her! https://www.lokaleportalen.dk/create-tenant-profile.aspx?subject=erhvervslokaler erhvervs lokaler til udlejning